M-23.07

Hej
Skolan idag var inte den bästa om man säger så.. personliga saker om man säger så
När jag äntligen fick komma hem så hjälpte jag till att dammsuga övervåningen, sen blev de storslapp framför datorn, skrivit lite mail, lyssnat på musik, läst bloggar och kollat på lite pll. Åt lite mat men hade nästan ingen matlust, men lyckades ändå tvinga i mig. Sen har jag mest legat uppe på mitt rum helt själv, så jävla skönt just nu! Precis vad jag behövde.
Nog om de, ligger just nu och smsar lite, hopas de kkan få mig på lite bätre humör. Ska snart gå ner och hämta lite vatten innan jag kryper ner i sängen och kollar på lite pll, om ja orkar.
Får se om jag hinner blogga något i morgon, måste städa mitt rum och hjälpa till med lite förberedelser innan allt folk kommer. Det återstår i alla fall att se. Nej nu ska jag hämta mitt vatten, Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback