M-15.42

Hejsan!
ojojoj känns som att jag inte har bloggat på hundra år. Men plugget har verkligen tagit upp större delen av dagarna när man kommer hem från skolan. Men nu är dom gjorda båda två så hoppas på mer tid.
I alla fall igår var jag helt säker på att det var fredag den 13:de var verkligen inte min dag..
Men lyckades ändå somna med ett leende på läpparna tack vara Saga som kom hit under kvällen igår. Myste med godis, prat på skype och avslutade kvällen med en film som vi båda höll på att somna till efter 20 minuter så vi stängde av och sov istället.
Sogin gick hem för en halvtimme sen kanske så nu ska jag sätta mig ner och göra klart en grej som jag måste skicka in till min lärare. Så är väl bäst att sätta igång nu så jag får det gjort.
Hör av mig senare, hoppas ni får en skön lördag!
vill ha sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback