M-19.46

Hej igen!
Har precis beställt biobiljetter och ätit en super god middag, pommes med kött och vitlökssmör, mums.
Under dagen har jag tagit det väldigt lugnt gjorde klart so saken, kollade lite på pretty little liars och haft det mysigt..
Ska ju som sagt alldeles snart åka in till Falun och se på bio med mina föräldrar och min syter och hennes pojkvän som sitter två rader högre upp än mig, mamma & pappa haha.
Blir nog hur bra som helst, hört att filmen var bra också så det hoppas jag på.
Nej nu ska jag nog gå och fixa håret och sminka mig lite innan vi åker, får se om jag hör av mig när jag kommer hem annars får ni ha en fortsatt mysig kväll framför mello kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback