M-19.48

Hejsan!
Har precis pluggat och blivit förhörd av mamma på so provet som i har på fredag. Gick superbra.
Om ungefär 10 minuter så bänkar jag mig framför tv:n och kollar på familjen annorlunda, blir ingen träning ikväll då min förkylning (hosta) blev ännu värre efter gårdagens pass.  Så får vänta tills jag mår lite bättre.
Efter skolan kom pappa och hämtade upp mig, åkte hem & åt lite mellis sen spelade jag lite på mammas mobil. Funderade på om jag skulle hitta på något Saga men hon var sjuk så istället blev det lite plugg innan jag åt tacos, sjukt gott var det!
Efter familjen annorlunda så blir det nog i alla fall en dusch & sen myser jag nog ner mig med en film, har ont i huvudet och fryser så det blir nog en bra avslutning på den här måndagen!
Får se om jag hör av mig senare, ha en bra kväll


Älskar dig



Kommentarer
Postat av: emma

Jag älskar dig med världens bästa vän!

2012-02-06 @ 21:15:37
URL: http://salmonsdanielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback