M-21.33

Har som sagt varit på första dagen på praoen, brandstationen i Falun.
Började dagen med att komma försent 15 minuter eftersom den bussen vi skulle ha tagit aldrig kom. Kom dit, fick en ursöt handledare som gav oss kläder och visade oss runt på stationen, hjälpte till med lite tvätt, plasta in saker och under dagen åkte vi även ut med en sån här stegbrandbil till baksidan av stationen och fick åka upp i den. Hade hur bra utsikt sohelst, var grymt häftigt. Sen åkte vi inigen och bytte bil till en sån där vanlig, så fick vi stå och spruta vatten och prova lite sånna grejer. Har hunnit med en hel del annat också men orkar inte skriva om allt.
Nu ska jag gå och ta en varm dusch innan jag ska sätta mig och skriva "dagbok" om hur min dag har varit. Om jag ska sumera dagen lite kort så skulle jag beskriva den som helt perfekt, hur kul sm helst & att jag inte vill att veckan ska ta slut!
Här kommer två bilder från dagen
Egna kläder och allt. Grymt stolt! (Beccis till vänster och mina till höger)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback