M-21.58

Hej!
Känner mig ovanligt glad! Efter utvecklingssamtalet idag så kändes de som att allt bara släppte, som att jag kunde andas ut igen på något konstigt sätt.. Så himla skönt.
Kom hem från fg för 50 minuter sen, innan de så fixade vi lite presenter till Saga som fyller år idag. (säger inte vad det är eftersom att jag vet att hon brukar läsa våran blogg)
Emma drog hem vid typ åtta men stannade kvar en stund innan jag tröttnade.
Imorgon har vi konfa i alla fall och efter det så drar vi nog till fg igen och då kanske saga skulle med!
Nu ska jag plugga lite so innan jag myser ner mig framför filmen finding neverland, hör av mig imorgon


Grattis älskade vän! ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback