M-21.59

Hej!
Har varit hos farfar hela dagen idag därför jag inte har bloggat.
Pappa väckte mig kvart över tio imorse och sa att jag skulle gå upp om jag ville följa med till farfar, så klev upp och tog en morgondusch innan vi åkte dit. Fikade, spelade frågesportsspel med mamma, käkade pizza så nu håller jag på att dö för att jag är så mätt, sen spelade jag första bingon på bingolotto åt farfar innan vi åkte hem, haha.
Pengar fick jag också, älskade farfar!
Kom i alla fall hem vid halv nio så nu har jag mest tagit det lugnt med mamma och pappa som sällskap.
Nu ska jag gå ner och hämta lite vatten innan jag lägger mig och tittar på pretty little liars, godnatt på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback