E -00.00

Hej! Jag kollade aldrig på film, drog ut och åkte bil istället! :)
Har precis blivit klippt av mamma, vi tog 5centimeter ungefär och jag är nöjd! Ska platta det snart och se hur det blir när de är plattat ifall jag ska klippa lite till eller inte.
Det är riktigt jobbigt att ha långt hår, speciellt när man har dålig hår dag.. för mitt hår ligger mest platt så har det inte utsläppt så ofta längre.

Iallafall så sitter jag och lyssnar på musik nu och ska strax prata med några stycken på skype!
Ska ta vara på den här natten + imorgon natt eftersom vi börjar skolan på tisdag och jag börjar verkligen få ångest... ingen sovmorgon, läxor, tänka tänka tänka ååh orkar verkligen inte. Vi hade ett riktigt kort lov tycker jag.. skulle göra vad som helst för lite mer ledighet.
Tänk att jag bara har 3terminer kvar på bjursåsskolan, sjukt fort har det gått!

Nyklippt och glad tjej.
Halft sminkad är jag också, ögonbrynspenna och mascara på överfransarna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback