E -00.10

Hej har nyss kollat på Scream 4 och innan det kollade jag på Jägarna 2, den var faktiskt bra men man kunde lista ut vem som var mördare ganska lätt... har inte sett 1an än så ska kolla på den sen. Haha!
Blev en riktigt mysig hemma kväll faktiskt, med film,god mat osv.
Och jag fick faktiskt ingen otur, typ första gången på jag vet inte hur länge... på fredag den 13 alltså? Men det var väl bara bra de :)
-
Blev att vi gick ut på en promenad med hästarna, det var riktigt skönt att ut och gå men det blåste väldigt mycket så det va väldigt kallt!
När jag kom hem kollade vi på film sen när den var klar åkte vi en sväng med bilen och sen när vi kom hem kollade vi på Scream 4.

Nu ska jag snacka skype en stund, får se hur länge.
Och nu får säga vad ni vill läsa om! Det är så svårt att veta eftersom ni inte säger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback