E -01.25

Tog nyss en dusch och innan det gjorde jag ansiktsmask, det var verkligen super skönt!
Snackar i skype som vanligt också, får se hur länge det blir idag.. inte allt för länge iallafall. Ska upp i tid imorgon tänkte jag för jag och Mamma sticker in till stan imorgon. Sen när jag kommer hem ska jag kanske vara barnvakt en timme eller så.
-
Blev iallafall att vara hemma ikväll och kolla på film. Välbehövligt och skönt.
Men saknar att vara ute med massa kompisar... kanske sticker till fg någondag och kollar om det är nå folk där, vilket det säkert inte är men ändå.

Jaja... orkar inte skriva mer nu för håller på att skriva namn på in arm från en fbstatus... tråkigt. Haha
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback