E -12.20


Eller jag har faktiskt varit vaken sen 10.30. Min kusin kom då så var lite ''barnvakt''.
Sen gick jag och åt frukost och pluggade lite så har det mesta klart tills imorgon och det känns jätte skönt för då slipper jag plugga ikväll. Istället kan jag göra ansiktsmask,duscha,städa rummet osv.

Nu ska jag iallafall klä på mig,borsta tänderna osv. och sen sätta mig i soffan och kolla på tv en stund innan jag sticker ner till gbo.
Vet inte riktigt när jag kommer hem, får se när någon kan köra mig. Kanske blir runt 10 ikväll eller tidigare det får vi allt se.. men hoppas på innan 10 iallafall!
Men ni får iallafall ha en super bra dag och ta vara på den här dagen,dom sista timmarna,minuterna osv.. innan skolan börjar.. Buhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback