E -14.00



1. Mitt lip balm från apoteket. Som jag fick i julklapp!
Det gör så att läpparna blir mjuka och fina plus att det luktar riktigt gott.
2. Min fizzy parfym. Den luktar riktigt gott, man känner sig liksom fräsch och man blir glad när man har den på sig av något konstigt sätt.
3. Isadoras nagellack med nummer 629 ICY PURPLE. Det har en jätte fin färg med glitter i. Riktigt snyggt måste jag säga. Första gången jag använde det nu också och det torkade fort så man kladdade inte ut det som man brukar kunna göra med nagellack.
4. Min britney spears parfym. Har fått den i julklapp och födelsedagspresent några år nu och den luktar väldigt gott. Och när jag känner den parfymen luktar det ''Emma'' på något sätt haha. Så säger mamma till mig också när hon känner den doften. Iallafall den luktar riktigt gott!
5. Min ögonbrynspenna. Sen jag började använda den har jag blivit beroende nästan.. kan nästan inte visa mig utan den haha, töntigt. Har ju liksom lite ''färg'' på mina riktiga ögonbryn. Men jag tycker det är så snyggt när man gör dom mörkare. Hela sminkningen blir liksom snyggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback