E -15.30


Jag har känt dig i 14år nu, och det har varit mina absolut 14 bästa år.
Att få vara vän med dig Michaela det är det bästa som har hänt mig. 
Jag har alltid dig som står vid min sida, i alla lägen.
Du är som en syster för mig, världens bästa syster.
Visst... vi har bråkat ibland,men det har inte varit stora bråk. Vi blir ju alltid sams efter en stund.. jag klarar mig inte utan dig hjärtat.

Att ha en vän som alltid finns där för en, vad man än gjort eller gör.. känns så himla bra.
Och det bästa är att det är du. Jag har ingen annan vän som är som dig och det är så bra, att ingen är som dig. För du är en stark och riktigt bra vän.
Jag har ingen som jag litar på, lika mycket som jag litar på dig.
- Du betyder allt för mig Mickan,allt.

Jag hoppas våran vänskap aldrig tar slut, för isåfall klarar jag mig inte.
Du är den bästa min älskade,fina vän. Jag älskar dig så sjukt mycket, även om jag inte visar det alla gånger. Men du ska veta att det gör jag, verkligen! ♥







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback