E -16.27


Sitter och tjockar mig med ett glas fanta och en rad choklad haha. Ska nog ta ett äpple sen, så jag äter något nyttigt idag.. sen ska jag plocka ur diskmaskinen och hänga och vika lite tvätt tror jag. Och sätta igång en till maskin, snäll som jag är haha.
Ska gå ut med hunden en sväng också sen blir det duschen och ta på sig lite mysiga kläder och slänga mig i soffan och kolla på något.

Hoppas att jag kan dra ner till gbo sen också. Får se om jag har någon skjuts, hoppas på det. Eftersom det bara är jag och min bror hemma just nu.
Men nu ska jag kolla om diskmaskinen är klar så jag kan börja fixa lite.
Föresten så var jag ut och fotade lite när det va ljust ute så kommer ladda upp bilder antingen senare idag eller imorgon. Det beror på vad som händer idag.
Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback