E -18.03

Statistiken har hållt sig i ganska bra nu dom senaste dagarna! Super kul verkligen :)

Ska strax äta tror jag, är jätte hungrig. Sen får vi väl se vad jag hittar på... har lust att dra iväg någonstans och träffa lite kompisar. Men har ändå lust att ta det lite lungt idag som alla andra dagar då.. och kanske lägga en ansiktsmask och bara mysa lite. Tror det lutar mest åt det sista faktiskt, men man vet ju aldrig.
-
Det va iallafall jätte mysigt i gbo. Vi satt och pratade och fikade. Dock stannade vi bara 1timme sen åkte vi hem för mamma hade handlat.
Jaja, nu ska jag klura ut vad jag ska göra innan maten är klar.. kanske hitta på något roligt inlägg eller så? Hör iallafall av mig mer om det senare! Puss :)
Ser nyvaken ut på bilderna haha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback