E -18.49

Hej!
Kom nyss hem från julgransutdansningen! Fick en godispåse med massa godis i hihi. Så sitter och mumsar på godis just nu, men har kvar från igår så äter upp de idag så sparar jag den påsen jag fick idag till någon annan dag! Haha ointresant jagvet...
När jag och Mickan hade sagt hejdå träffade jag Emil så stog och pratade med honom ett tag sen gick jag till min mormor och pratade med massa människor.

Nu ska jag kolla bloggar, äta godis såklart hehe,lyssna på pepp musik och sen fixa ansiktsmask,duscha,städa rummet och byta sängkläder.
Skriver igen när jag är klar med allt!
OCH KOM IHÅG ATT STÄLLA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN! VI SVARAR PÅ ALLT.

Jag och min älskling igår ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback