E -18.55

Har precis käkat middag. Kött och klyftpotatis osv, gottgott!
Nu sitter jag och letar lite ny musik för håller på med en ny lista.


Idag har jag inte gjort något speciellt.. drog ju upp till stallet sen när jag kom hem kollade jag på saltkråkan en stund, innan jag drog ut och fotade lite. Så ska väl ladda in bilderna i datorn sen ladda upp på min fotoblogg, kika in där senare om ni vill :)
Ikväll blir det väl bara att stanna hemma och ta det lite lugnt... prata på skype, jaaa det vanligt.
Imorgon kanske jag och Mickan sticker till backen och åker slalom haha, vi får se hur det blir men isåfall så blir vi nog borta hela dagen!
-
Hör av mig senare för ska ladda in bilderna nu och leta massa musik. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback