E -20.52


Har nyss tagit en skön och välbehövlig dusch! Nu är jag riktigt fräsch igen så det känns bra.
Sitter och käkar tacochips och dricker vatten. Tur vi har en ledig dag till innan skolan annars hade jag verkligen inte orkat alls, mår lite sådär... ont i halsen,snorig och känner mig lite seg.
-

Idag efter jag hade varit och fixat min SOuppgift så åkte vi hem och fixade varma mackor och spelade bingolotto och var hur nära som helst på att vinna en resa eller en bil.. menmen..
Nu tänkte jag skruva upp lite skön musik och fixa till min uppgift lite för gjorde mest stördord.
Vet inte vart Mickan har tagit vägen heller... men får hålla tummarna att hon skriver snart! ♥

Här har ni en halvkass bild på mitt hår från igår.. syns inte så jätte mycket. Men det är jätte skönt att fått bort allt det slitna och tagit av på längden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback