E -21.12

Hejsan! Förlåt att jag inte hört av mig under dagen... men jag kan berätta varför!
Vaknade 12.45 och då åt jag frukost och kollade på tv i 10min sen drog jag på mig kläder,täckisar,jacka osv. sen gick jag upp till stallet. 
Jag och min moster red ut på en lång tur, en timme tog det. Var hur roligt och mysigt som helst och det gick toppen bra verkligen! Red på Hervar som jag aldrig gjort ''själv'' förutom i volten. Så är jätte stolt. Och min moster red på Falki.. och när vi kom tillbaka till stallet borstade vi dom och tog på dom fleecetäcken sen fick dom gå in i sina boxar medans vi gick in till min moster och kollade på massa foton,busade med kusin,åt mat osv. haha!
Sen gick vi ut till stallet igen och borstade dom andra hästarna,mockade,sopade osv.
Kom hem runt 6 ,så hade varit borta i 4timmar och det var verkligen hel värt! :)
När jag kom hem åt jag lite tacos och la mig framför soffan och kollade på Twilight - Eclipse dock somnade jag en stund så när jag vaknade klickade jag om till the voice sverige!
Tog en dusch för ett tag sen så sitter helt nyduschad och jätte trött nu och väntar på att några ska ringa upp mig på skype för dom ville prata lite ;)
-
Hör av mig senare för blev lite mycket text och orkar inte skriva så mycket mer.
Borde egentligen ta tag i mitt rum för de är ganska stökigt. Puss


En bild från igår bara för jag är för trött för att visas på bild just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback