E -21.19

Hej jag har nyss käkat lite och nu funderar jag på vad jag ska göra... om jag ska ta och göra lite styrka och sen ta en dusch eller om jag inte ska duscha... hm. Vill duscha men ändå så orkar jag inte haha!

Kom hem för ett tag sen. Har haft jätte roligt med Mickan och Becci idag! Drog ju som sagt till bjurs och träffade Beccis boyfriend någon timme. Sen tog vi bussen till Mickan och chilla lite innan jag och Becci åkte hem.. Men det har iallafall varit jätte kul att få vara med brudarna igen.
Nu ska jag väl göra lite styrka.. så tar jag en dusch ändå, sen ska jag kolla lite bloggar och säkert snacka på skype eller något en stund!
Men skriver innan jag ska sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback