E -21.31

Hejsan!
Stack ju somsagt till stan med Mickan idag. Fick med mig några behövliga saker med hem! 
Vi gick runt där med Saga och Manlika också, sjukt kul! Saknat tjejerna sjukt mycket ♥
När jag,Saga och Mickan drog på gudstjänst åkte Manlika hem.
Och under gudstjänsten fick jag typ ett skrattanfall för en sak haha, kändes lite som att det var fel tillfälle att på ett skrattanfall på men kunde inte hålla mig haha.

Efter gudstjänsten tog vi bussen hem. Och när jag väl var hemma öppnade mamma paket från mig och vi åt tacopaj och efterrätt, gott var de.
Nu sitter jag här och lyssnar på bra musik. Ska lägga in bilderna på det jag köpt (i ett inlägg efter det här) och sen gå och ta en skön dusch,göra ansiktsmask osv. Och bara ta det lugnt och skönt... eftersom vi är lediga imorgon! Fy vad skönt det ska bli.
Men jag kanske har utvecklingssamtal imorgon 10.30 eller något. Men hoppas inte på det för vill sova ut imorgon eftersom jag inte är så jätte pigg. Får ta och fråga mamma hur det var...
-
Men nu ska jag lägga in bilderna i datorn och lägga upp på bloggen så ni får se vad jag köpt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback