E -21.49

Kom nyss hem från fg. Jag och Mickan har varit där ett bra tag.
Åkte hem till henne efter skolan och åt lite sen gick vi ner till konsum och jag fixade praoplats medan hon tog ut pengar... sen gick vi till fg. 
Och jag sydde klart min kudde och kollade på tv. Sen kom A,A och P :) Drack läsk,pratade och kollade på film och de va roligt som tusan haha.

Sen efter filmen gick vi ut och kastade lite snöbollar och sen drog alla hem tror jag.
Nu ska jag slå in en födelsedagspresent åt mamma sen ta en dusch för fryser som satan! Och för er som ville veta så snackar jag på skype nu med E,E och T. Orkar inte skriva namnen haha.
Och frågestunden avslutas 00.00 så imorgon kommer svaren upp på bloggen! PUSS

Min älskling ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback