E -22.02

Hej! Kom precis ut ur duschen och det va super skönt. Har gått och frusit hela dagen. Fick i mig någontablett så blev lite bättre men innan det trodde jag att jag skulle dö,seriöst! Fyfan vad dåligt jag mådde.
-
Nu sitter jag iallafall med ett glas c-vitamin och har nyss käkat massa tranbär och tagit nässpray. SKA bli frisk, HATAR att vara förkyld alltså.. uschfyblä.
Innan jag går och lägger mig (snart) ska jag ta en tablett också, för kunde verkligen inte somna igår kväll. Låg vaken i 2½ timme ungefär pga att jag inte kunde andas nästan. 

Mickan har ju också berättat om dagen så jag orkar inte skriva det haha. Mamma blev iallafall jätte glad ( gav henne en röd ros idag ) sen får hon 3 presenter imorgon! Älskade mamma ♥
Men nu ska jag kolla lite bloggar sen sticker jag till sängen och ska försöka somna tidigare än igår.
Skriver när jag är hemma imorgon från kopparbergskyrkan. Puss och godnatt


Är så sjukt sugen på att göra bruna slingor i håret, eller färga det brunt. Åh... beslutsångest!





Kommentarer
Postat av: Andreas

Tranbär är bra grejer! Bifogar länk till sida med mer info om dess hälsoeffekter.

2012-01-25 @ 21:08:42
URL: http://www.tranbär.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback