E -22.03


Här har ni resultatet på hur mitt rum blev efter jag städade och bäddade rent. Dock är det väldigt dåliga bilder men jag orkar inte fixa nya nu.

Sitter och lyssnar på musik nu och börjar bli lite trött.. men väntar på att en person ska duscha klart så vi kan snacka lite, sen ska jag platta håret,borsta tänderna och sova. Får se när jag kommer i säng. Men inte allt för sent hoppas jag! 
Imorgonbitti åker jag hem till Mickan för vi har sovmorgon. Och sen slutar vi 16.00 för vi har dubbeltimme på elevensval (båda fick bild). Och då åker jag hem med mamma och kanske går ut och går eller rider eller något sånt.. vi får se.
Men jag hör av mig imorgon iallafall, godnatt.
Klicka här så kommer du till frågestunden direkt det behövs frågor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback