E -22.10

Hejsan hopsan!
Har nyss tagit en riktigt varm,skön dusch med hårinpackning. Innan det gjorde jag en ansiktsmask så känner mig som ny nu.
Innan jag hoppade in i duschen gjorde jag massa övningar,situps,rygglyft osv. Skönt!

Ska kolla lite bloggar nu sen ska jag bädda rent i sängen så jag kan somna fort och sova skönt inatt! Kommer ju inte sova så många timmar om man säger så. Ska ju upp 06.20 åååhh.... kommer vara död då.
Men orkar inte skriva något mer inlägg innan jag lägger er för är faktsikt riktigt trött? Konstigt eftersom jag varit vaken till 3-4 dom senaste nätterna. Men det är väl bara bra att jag är trött.
Godnatt på er sötisar, skriver så fort jag kommit hem imorgon ♥

Mitt öga, från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback