E -22.10

Sitter här och dricker cider,käkar glass och dunkar musik! Härligt säger jag bara.
Kom nyss hem från stallet.. borstade alla hästarna och va ut och gick med Ida,Hervar och Falki.

Igår va det en super bra kväll med Mickan! Vi drog iväg på party som inte var så jätte roligt så vi stannade bara 1½ timme ungefär. Och drog hem och skruvade upp hög musik och hade roligt haha ;)
Sen gick vi ut med pommac och kollade på raketer klockan 00.00 osv.
Vi satt vid datorn ganska länge inatt och sen låg vi och pratade till 03.30 ungefär sen somnade båda direkt nästan,haha va super trött.
.
Imorse så vaknade vi runt 11 sen somnade jag om till halv 1, tror Mickan sov lite också haha.
Sen åt vi frukost och kollade på tv,satt och prata osv. Sen drog vi hem till henne och fikade,spelade spel med hennes bror och Veronica.
Sen åkte jag hem runt halv 8 och då gjorde vi hamburgare sen gick jag direkt till stallet.

Iallafall så tyckte jag att nyår va det bästa på länge! :) 
Nu ska jag kolla en grej så jag skriver senare.






Grymt. Älskar dig bästavän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback