E -22.19

Förlåt att jag inte skrivit tidigare.. men jag skriver väl varför.
Har ju varit i skolan och sen kollat på en show på Haraldsbogymnasiet, va väl bra, dansarna va sjukt duktiga.
När jag kom tillbaka till skolan runt 14.40 tog jag taxin hem och var väl hemma 15.30.. följde med mamma till affären direkt och när jag kom hem lagade jag mat. Wook och spagetti, super gott!
Och efter det la jag mig i soffan och sov från 17.00-20.00 sen tog jag en dusch och la mig framför tv igen och kollade på biggest loser.
-
Nu ska jag kolla lite bloggar och platta håret sen försöka stänga av 22.45. Vi får se hur det går med det men jag hoppas jag hinner med allt tills dess. Gör ett inlägg innan jag stänger av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback