E -22.20

Hejsan! Förlåt att jag inte har hört av mig på hela dagen men har inte haft tid.
Vaknade 12.45 och då gick jag ner och åt frukost,borstade tänderna,sminkade mig osvosv.
Sen drog jag till fg och köpte fgkort.. va där från 14.00-16.00 innan dom jag skulle vara med kom för dom hade inte skjuts osv. Men jag låg och kollade på film, skönt var det.
Iallafall.. när Albin kom satt vi och pratade sen gick vi och träffade resten av grabbarna. Köpte läsk och chips och drog hem till en av dom och kollade lite.
Sen tillbaka till affären efter 1timme och då köpte dom lite grejer.. sen gick vi vidare mot macken och hämtade upp Alex. Vi pratade lite och hade det roligt haha :) Sen drog jag hem 20.00.
Så himla värd dag det har varit alltså! Har tyvärr inte tagit några bilder..
-
Nu sitter jag iallafall och käkar choklad som jag och pappa åkte och köpte för en stund sen.
Ska väl kolla lite bloggar sen kanske det blir skype lite senare, vi får se :)
Men ni får ha en toppen kväll! Så hör jag av mig om ett tag, tänkte duscha också.

Tjockt hihi. Längesen jag åt så är faktiskt okej... haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback