E -22.31

Mega dålig bloggning idag. Men efter skolan drog jag och Mickan hem till henne och åt,lyssnade på musik osv. Sen kom Saga och då tog vi sällskap ner till konfan.
Vi fick sluta 30min tidigare idag också,vilket va super skönt haha!
-
Efter konfan drog jag och Mickan till fg och kollade på datorn,tvn och drack läsk. Sen kom A,A & P. Kollade på film med dom och sen drog jag hem runt 8.
Och när jag kom hem så var jag själv hemma... vet inte varför men jag blev super ledsen, grät som jag vet inte vad.. sen tog jag en dusch och kollade på biggest loser.

Nu sitter jag och dricker te och lyssnar på musik... och chattar på fb! Chill.
Ska nog ta och svara på ''mina'' svar på frågestunden så får Mickan svara på sitt sen... lägger nog upp det imorgon istället för blev väl lite sent nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback