E -22.36

Hej!
Vaknade runt 12.15 idag och då åt jag frukost framför tvn,gick ut och fotade och sen kom min moster och då följde jag med henne upp till stallet och fixade lite. Sen kom min andra moster osv.
Och efter det gick jag hem och la mig framför tvn ett tag. Sen runt 6 åkte jag och mamma ner till pizzerian och hämtade pizza för vi orkade inte göra någon mat. 
Och efter att vi hade ätit så kollade vi på film ett bra tag sen tvingade jag mamma att göra slingor på mig. Dock syns dom inte så mycket eftersom jag har ganska brunt hår menmen.. ska kanske göra mörkare i veckan eller något. Det har inte torkat helt än heller.
Efter jag hade duschat så gjorde jag ansiktsmask.
-
Nu sitter jag här och ska ladda in bilder på min egna blogg snart sen ta kort på mitt hår och se om det blev någon skillnad eller inte :)
Skriver nog innan jag lägger mig ♥

Från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback