E -23.04

Statistiken sjunker och det är inte bra.. Vad vill ni läsa? Är det tråkigt att läsa massa om vardagen hela tiden ? Eller ja.. ni får säga!

Sitter här med lite värkande ben och armar + lite mage. Känns toppen skönt faktiskt :)
Fast ett minus är att mitt huvud dunkar sönder och det har gjort det varje dag sen i måndags...

Men nu har jag plattat håret så är dax att krypa ner under täcket, är så sjukt trött. Tur att det är fredag imorgon, som jag har längtat haha.
Åker hem direkt imorgon och äter sen går jag till stallet för att gå ut på en lång promenad med hästarna, kommer bli jätte skönt!
Skriver nog när jag kommit hem så ni inte blir utan bloggning helt. Godnatt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback