E -23.05

Sitter och pratar i skype nu med Julia,Erik och Emil. och har precis satt på lösnaglarna. Och det är riktigt svårt att skriva eftersom jag inte är van med långa naglar. Får se hur jag ska kunna tvätta bort sminket utan att bryta av någon nagel.
Nu ska jag stänga av datorn och sova eftersom gårdagensnatt blev på 5timmar. Så var riktigt trött i skolan kan jag lova haha.
Efter skolan drog jag,Mickan,Becci och Jeanette och shoppade lite. Fick ju somsagt med mig en bh och lösnaglar som jag har lagt upp bilder på.
Käkade även lite på MAX innan vi drog hem. 

När jag kom hem kollade jag på familjen annorlunda och sen blev det datorn.
Nu ska jag gå och tvätta bort sminket,borsta tändena osv. skriver mer imorgon. Men sticker nog till fg efter skolan så får se näe jag kommer hem! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback