E -23.53

Hej.. mår fortfarande lite dåligt, men sånt är livet ibland.
Nu ska jag platta håret lite snabbt sen krypa ner i en skön och nybäddad säng! Och hoppas på att jag ska kunna somna för hela kroppen värker,har sådan huvudvärk,öronen gör ont,tror jag har feber och jag är förkyld. Men ska nog ta en tablett så jag ska kunna sova.

Går till 16.00 imorgon och då åker jag direkt hem, får se vad som händer då. Kanske sticker upp till stallet en stund och kollar lite för min andra moster ska flytta hennes häst till oss.
Juste ville bara till lägga att helgen har varit helt grym, förutom några saker då men. Super mysigt,skönt och slappt har det varit. Precis som det ska vara.. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback