M-14.37


Ja det kanske är fler som undrar vart jag har tagit vägen.. Så nu ska jag berätta.
Ja som sagt så åkte jag till mormor och morfar i lördags, var där typ hela dagen, hann med att göra min ena so-uppgift också. Sen när jag kom hem så började jag på mitt släktträd, därför hann jag inte blogga. Och igår så klev jag upp typ halv 12 sen gick jag ner och fortsatte med trädet, hann bara äta och fika i mellan så jag höll på hela dagen! När jag äntligen var klar vart det middag och sen lite wii spelande med familjen! Höll på ända till klockan 22.20 med att spela, och sen hade jag en mamma som sa att jag inte fick sitta vid datan. Istället låg jag och surade framför några two and a half men avsnitt innan jag la mig för att få lite sömn.
Somnade inte förns efter 2 igår men tvingade mig ändå upp klockan 8 imorse. Så har hunnit med att prata lite med mamma innan hon åkte på konferans & tagit en lång och superskön dusch m.m.
Nej nu ska jag ta något att äta innan min mage dör av hunger.. Lovar att jag hör av mig senare

en liten titt på hur de blev



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback