M-22.52

Hej!
vet att jag inte bloggat på 3 dagar. Men i onsdags och torsdags så slog jag inte änns igång datorn.
Igår efter skolan åkte jag hem, sen kollade jag och sabbe på lite glee innan jag följde med henne ner till stallet. Stog och frös medans jag kollade på när hon red i volten sen red även jag! Längtar tills jag får rida nästa gång, hehe
Sen drog vi och köpte pizza och hem och åt. Myste lite till med syrran innan hon åkte hem.

Idag när jag vaknade satte jag på datan men då gick en propp i hela huset precis när jag höll på att skriva ett inlägg, SUCK
orkade i alla fall inte sätta igång den igen så när sabbe kom från stallet så tittade vi på glee. Hann med att ta en skön dusch innan faster kom hit. Så nu sitter mamma, pappa, faster & hennes man ute och badar :) Orkade inte bada idag, är inte på badhumör.
Precis som emma sa så får ni säga till om vad ni vill att vi ska skriva om, vi är precis som ni inga tankeläsare även om man ibland önskade de..
Känner att det här blev ett tråkigt inlägg så nu slutar jag skriva, hejdå

osminkad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback