M-19.45


Älskar känslan av att vara nyduschad och fräsch! Ökade känslan med att raka benen & göra en hårinpackning också.
-
Sitter här och bara njuter även fast jag idag hade mina små nedgångar. Försöker glömma allting som oroar mig, för bara en liten stund. Inte änns den där jättejobbiga känslan av att killen man gillar inte bryr sig ett piss om en bekymrar mig just nu! Det går åt för mycket tid på att bara sitta och deppa, klaga på massa små problem och tycka synd om sig själv! Det finns så mycket människor där ute som faktiskt har det så mycket värre än vad vi har det. Nu säger jag inte att man inte ska få sitta och deppa & tycka synd om sig själv, jag menar alla har vi våra dåliga dagar. Och igentligen, hur bra är det inte att dom finns om man tänker efter? Tänk hur lite vi skulle uppskatta allt det glada & roliga om inte dom fanns?!
Det jag ville ha sagt med det här var att jag tycker man ska uppskatta livet lite mer, även dom dåliga dagarna & lev i nuet för det som redan har hänt kommer aldrig mer tillbaka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback