M-23.48


Hur kul som helst att statestiken fortsätter att stiga, man blir så glad!
har inte hunnit skrivit min version av nyårsfirandet än men de gjorde ju Emma så bra så känns som att jag inte behöver tillägga något mer än jag tyckte de blev en riktigt rolig kväll!
Blev att jag och sogin drog hem till henne igå och bakade kladdkaka, satt vid datan & lite annat. Sov där, men gick inte och la oss förns halv 6- 6 imorse.. Vaknde halv 2 idag, men sogin sov till 2. Efter någon timme kom panna & då drog vi ner til konsum och handlade chips, dipp, godis & läsk! Sen kom becci efter ett tag så då satte vi på en skräckis, den sög för den var inge läskig! Kom väl i alla fall hem vid halv åtta. Mysigt har det varit.
Imorgon följer jag med mamma och hälsar på en vi känner, så tror det får bli bloggning när jag kommer hem igen för vi skulle åka ganska tidigt.. Tror jag ska lägga mig och kika på några aa-avsnitt som vanligt innan jag sussar. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback