M-00.38

Funderar på att sätta på någon bra film eller bara lägga mig och sova.. Blir nog film eftersom att jag inte är så trött.
-
Manlika kom i alla fall till skolan sen tog vi första bästa buss in till stan, va hemma hos henne ett tag innan vi drog till max och sen gick vi på stan medans vi vänta på bussen. Åkte tillbaka hem till henne och lyssnade lite på musik innan vi tog bussen hit hem till mig vid 9. När vi kom hem nördade vi wordfeud och sen datan. Vart att börja se på en film också innan vi somnade.
Idag gick vi upp typ halv 12, pratade lite med min syster som var här på besök. Efter lunchen slog vi på en annan film kronjuvelerna, andra gången jag såg den.
Sen körde vi hem henne vid 5, åkte hem igen och tog de lugnt hela kvällen fram till nu.
Nej godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback