M-13.33

Sitter i datasalen i skolan och har no, sjukt tråkigt!
Så tänkte att jag kunde passa på att skriva lite om vad jag gjorde igår när vi var lediga.
Tog sovmorgon till 20 över 11 sen gick jag upp, lekte lite med katten innan jag satte mig vid datan. Efter jag hade lunch så bakade jag bullar medans mamma gjorde kakor.. Duktig tjej!
Sen tog vi dom nybakta bullar och åkte till Farfar. Blev kebab till middag tillsammans med honom, mums!
Kom hem kvart över 9 och då bänkade hela familjen sig hela familjen framför Biggest Loser.
Sen tog jag katten och myste ner mig i sängen framför en film!
Nu måste jag sluta blogga, när vi har slutat så kommer Manlika hit och sen åker vi nog in till stan och hittar på något roligt. Får se när jag kommer hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback