M-20.48

Hello!
Vaknade 11 idag, gick ner och kollade på lite bilder från Afrika med faster innan vi åt lunch. Efter det åkte vi en sväng till mormor & morfar, fikade och hade de mysigt. Handlade på väg hem också. 
Hann bara hem och sätta på mig lite mer kläder innan jag gick ner till konsum där jag mötte Emma. Sen gick vi till parken. Stog väl där och väntade på vår godispåsar och kollade när folk dansade sen gick jag hem ^^
När jag kom hem åt jag lite innan jag hälpte pappa att flytta över massa kort från datorn och skit. Höll på i över 1 timme så nu belönar jag mig själv med lite godis. Nu tror jag att jag ska göra om min inbakade fläta och lyssna på lite musik. Hörs senare

just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback