M-20.15

Hejsan!
sitter här ensam på mitt rum, Emma & Becci åkte hem för 30-40 minuter sen..
Skolan gick väl gasnka snabbt, fick hål på svenskan då våran lärare inte var där, sjut skönt!
Efter skolan åkte vi + Jeanette in till stan och käka på MAX. Efter det gick vi ner till stan, kollade run liite men man blir ju så jäkla sugen på att handla grejer då.
Så jag och Emma försökte att inte dras in i affärena då ingen av oss hade pengar med oss. Gick även runt och letade present åt Emmas mamma.
Tog väl bussen hem 20 över 6.
Imorgon åker jag och Emma in till stan igen, blir först en sväng i alla affärer innan vi promenerar bort till stora kopparbergskyrka för nån gudstjänst med konfan.. suck
Så kommer väl hem runt 7-8 imorgon skulle jag tro.
Ska snart ta en dusch innan jag dega lite ramför datan. Får se om jag skriver nå mer ikväll, hörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback