M-21.52

Hej!
Har precis kollat på lite bloggar och lyssnat på musik. Efter att emma & becci hade åkt hem så åt jag lite sen tittade jag och pappa på tv innan jag gick upp hit.
Dagen var i alla fall väldigt rolig! Jag och emma fick ett skrattanfall på bussen påväg till beccis pojke medans hon halvsov. haha

Ny dag imorgon med nya möjligheter, får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda då jag inte har några som helst planer än. Imorgon efter lunch skulle vi i alla fall åka in till stan för att gå på någon konsert? Men slutar vid 2 så det är rätt skönt. Nej nu ska jag kolla vidare innan jag går ner och tvättar bort sminket och myser ner mig framför något 2 ½ men avsnitt & hoppas att det går lättare att somna än igår. Hör av mig imorgon godnatt

bildrepriiiiis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback