M-21.59

Hejsan!
var sjukt länge sen jag bloggade! Men har varit väldigt myckt med kompisar hela veckan faktiskt. Lyckad helg blev det också.
I fredags efter skolan åkte jag hem & städade medans jag väntade på att Emma skulle komma hit, efter ett tag gick vi och mötte A & P. Sen gick vi hem till mig igen och kollade på film, käkade popcorn och snackade lite. Emma sov ju här sen, som ni redan vet.
När Emma hade dragit hem igår så följde jag med pappa in till stan för att lämna min syster. Sen åkte vi vidare till Ö&B och sen en sväng till Sågmyra. När vi kom hem pratade jag på skype med några innan jag lagade mat. Runt 8-9 gick jag och mötte Saga var av vi sprang i panik hem, saga hade sett älgar. Och eftersom jag har älgskräck så gick det ganska fort att komma hem igen.
Myste med glass och gjorde hårinpackning innan vi myste ner och framför en film, men som vanligt så såg vi inte klart den eftersom båda nästan somna.
Idag har jag vart med Emma, Saga en stund och sen fram mot kvällen kollade vi på film med P..
En lugn dag med andra ord.
Nej ointressant inlägg, nu ska jag sätta på lite two and a half men och hoppas på att man somnar någolunda fort idag. Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback