E -16.52

Åh fysatan vilken bra kväll det vart igår!
Började med att jag träffade Manlika i gbo, gick till macken och köpte massa gott sen stack vi till tansen och sen kom Mickan dit.
Vi badade,pratade osvosv. Sen kom älskling,Felix och Tony. Och eldade lite sen klockan 12 åkte vi med dom på mopparna till Felix och var ute på byn ett tag efter det.
Kom väl hem runt 2tiden till Mickan och då bakade vi, hände lite små grejer också men de löste vi.
Sen la vi oss halv 4 eller 4.. Vaknade klockan 13.50 idag och då käkade vi pizzabullar,kladdkaka och drack upp 1.5 L mjölk hahaha.. Snacka om kossor.

Nu har jag nyss kommit hem och ska dra på mig nå andra kläder sen sticka till min moster där hon,min mormor, jag och kanske mamma kommer va ett tag. Sen sticker vi till stallet :)
Skriver lite mer senare, typ ikväll! Men ska fixa något tidinställt åt er också! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback