E -22.14

Ska skynda mig att skriva nu eftersom min dator är cp och lägger av nästan hela tiden..

Kom nyss ut ur duschen, såååå skönt! Nu har jag målat naglarna lite fort och lyssnar på musik.
Iallafall så har jag bara tagit det lugnt idag, ridit lite osv.
Och igår var det den bästa kvällen/natten på länge. Först stack jag och Manlika ut på byn och sen till tansen då det kom massa, sen fick vi skjuts till macken och träffade Panna.
Och när vi skulle till tansen igen fick vi skjuts av moppepojkarna (haha) sjukt kul. Och efter det va vi väl ute på byn... Hämtade Mickan och Saga, åkte bil,byhäng med massa och sen slutade det med att jag och Manlika sov hos Mickan. Somnade väl runt lite efter 5 imorse. Sen väckte Mickan oss kvart i 1.
Då käkade vi sen drog jag hem!
Tack så jätte mycket allihopa för gårdagen, det var verkligen super! :)

Nu ska jag snart gå ner och mysa i soffan framför en film och min B&J ♥♥♥♥
Skriver innan jag ska sova, Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback