E -23.37

Hej!
Har precis gjort några inlägg till bloggen, men har verkligen ingen fantasi alls... Så KOM MED FÖRSLAG! Annars vet jag faktiskt inte om jag orkar ha en blogg.. Det blir så tråkigt att skriva om sin vardag varje dag, som nästan alltid är lika.

Iallafall så ska jag nog snart gå ner, fixa lite vatten och äta godis framför en film. Sen skypa lite med älskling ♥
Får se när jag ska sova men de visar sig.
Mår faktiskt rätt dåligt också, över en sak... Åh. Plus att jag pluggar så inåthelvete till moppekortet men det går inte bra. För det tog sån lång tid innan jag fick mitt körkortstillstånd så jag la av med pluggandet vilket var riktigt dumt gjort.. Fuckfuckfuckfuck.
Aja, kanske hör av mig innan jag ska sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback