M- Emma Marie Elisabet Danielsson

Jag är så innerligt ledsen, jag vet inte vad som tog åt mig men jag ångrar det djupt. Jag har aldrig velat dig något ont. Jag vill bara ditt bästa.
Du är den personen som betyder mest för mig. Utan dig vore jag inte den jag är idag, du har hjälpt mig igenom så mycket. Saker jag aldrig hade klarat utan dig.
Jag skulle göra vad som helst för dig, du är den först jag vänder mig till om det är något. När jag är med dig kan jag alltid vara mig själv, när vi är hos dig känner jag mig alltid som hemma. Både du och din familj är helt underbara!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta och hoppas att inget ska skilja oss åt, varken små tjafs, killar, missfötstånd eller något annat! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback