M-00.12

Vilken vecka, har inte setat vid datorn så mycket alls faktiskt. 
Idag klev jag upp kvart över 11, då städade jag, diskade, duschade, bäddade mamma & pappas säng & trixade lite innan jag väckte mina tjejer + min bror. När jag äntligen hade fått upp sömntutorna så lagade jag lite lunch åt dom innan dom så småningom åkte hem. Då kollade jag lite på tv innan mamma & pappa kom hem från Skottland. Pratade med dom medan vi åt lite brownieglass, muums. Sen kom Sabbe hit, åt middag och prata o myste. Kollade på lite glee innan hon åkte hem. 
Sen har jag bara setat vid datorn resten av kvällen. Ska snart bädda min säng sen ska jag gå ner och borsta gaddarna innan jag slår på en film och hoppas på att jag somnar lite tidigare än jag gjort resten utav veckan. 
-
Imorgon kommer förhoppningsvis min andra syster hit, sen ska jag klippa gräset om det inte regnar och sen ska jag och pappa ner och hämta moooooooooooooppen som varit på lagning! Är så sjukt taggad på att börja med kortet nu, bara en vecka kvar tills jag börjar på körskolan.. 
Får hoppas att jag hinner skriva lite imorgon, godnatt
repris, en av alla dom trevliga kvällar jag får spendera med bästavän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback