M-14.10

Hade ganska fullt upp igår därav dålig bloggning. 
Igår klev upp vid 11, åt frukost innan jag följde med mamma och pappa till stan, gick där ett tag sen åkte vi till Ö&B och sendan vidare till syster. Där blev det jordgubbar med grädde och iste, mums. Efter någon timme där åkte vi till Willys där vi handlade och sen åkte vi mot Enviken och sen vidare rätt ut i skogen i princip. Vi skulle kolla på någon stuga som var till salu. 
När vi kom hem gjorde vi hemgjorda hambugare & efter det myste jag med mamma innan jag gick och la mig. 
Även idag klev jag upp 11 efter en inte så skön natt. 
Får se vad jag hittar på idag, ska försöka ta mig här ifrån då min brors tjej kommer hit.. Ibland tål jag henne bara inte. 
Nu ska jag kolla bloggar och sen ta en dusch, hör av mig senare om jag hinner
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback