M-22.37

Hej på er! 
Jävlans vad livet känns bra just nu även fast jag i vissa stunder bara vill försvinna.
Har njutit den senaste tiden eftersom att jag har fått gjort saker om får mig att må bra, spenderat massa tid med min fina vän, 3 nätter rättare sagt, shoppat, sena kvällar nere vid tansen med massa bra människor och nu äääntligen ville solen ge mig lite värme! Helt underbart
Idag sov jag till halv 1, gjorde lite lunch och satte mig ute på altanen med lite bra musik. Sen följde jag med mamma till bjurs en sväng, var på banken som kanske inte var de roligaste jag gjort den här veckan. När jag kom hem la jag mig och sola innan jag gräddade våfflor. Sen kom min syster och hämtade upp mig och vi tog en lite tur till Lager, fick bara med mig en Body Lotion. Köpte därimot två hårfärger, två ansiktsmasker och en t-shirt när vi var på Kupolen! 
Nu ska jag kolla lite bloggar och sen slår jag nog på nån bra film, hör av mig imorgon om jag har tiiid 
Dagens outfit med den nyinköpta t-shirten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback